loading...

دانلود نوحه و مداحی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک با بالاترین کیفیت Download New Music Yousef Zamani – Shik برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک : آهای همه ی قرار

سمیرا بازدید : 283 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک با بالاترین کیفیت

Download New Music Yousef Zamani – Shik

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک :

آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم تو اومدی تو زندگیم شدی دار و ندارم
غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم
دردونه قلبم با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک

♫♫♫♫♫♫

قلبتو بسپار به من آخه عاشق شدن با تو یعنی غصه هاتو بدی دست بادو
شادو شیرین و فرهاد دوباره تکرار کنی دوباره پرواز کنی
با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

[دانلود - Download]

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

[دانلود - Download]

The post دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک appeared first on دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم.



دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی - آپ موزیک
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک - پاپ موزیک
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام شیک - دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی شیک بهمراه متن آهنگ با کیفیت 320 و 128
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
یوسف زمانی شیک : دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام شیک - نیک موزیک
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی با نام شیک - نکست وان
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام شیک - رز موزیک
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک متن ترانه Yousef Zamani Shik
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام شیک - بیر صدا
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام شیک | - " خبرگزاری آریا - آریا - قطره
دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کیفیت خوب و عالی امروز ترانه جدید و زیبای یوسف زمانی بنام شیک را از آپ موزیک دانلود کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 532
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 8,520
  • بازدید کلی : 56,572